Вие можете да върнете закупен от вас продукт в рамките на 30 календарни дни.



При връщане без замяна за нов продукт, когато Ви връщаме заплатената сума - куриерските разходи на Спиди се заплащат от клиента. Условия, на които продукта трябва да отговаря, за да се върне в горния срок:


Да не е ремонтиран;

Да няма следи от употреба (одрасквания, износване, удари и др.);

Опаковката да не е увредена;

Всички оригинални аксесоари да бъдат налични;

Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръка;


Няма право на връщане за бельо, хранителните, козметичните и санитарни продукти като добавки, пелени, мокри кърпички, продукти за интимна женска хигиена и други продукти, които, губят свойствата и ефективността си след разопаковане.


Ако продуктът отговаря на горните условия, връщането е лесно - използвайте указанията на „Бланка за връщане на продукт“, която сте получили заедно с продукта.


Заедно с „Бланка за връщане на продукт“ сте получили и „Ваучер за връщане“ на Спиди, в който е важен номера на ваучера, започващ с RV...




Ако не пазите „Бланка за връщане на продукт“, можете да я изтеглите от долния линк.


Ако не пазите ваучера на Спиди, моля да се свържете с нас.


До 14 дни от датата на получаване на върнатата стока потребителят може да получи обратно дължимата сума. Възможните начини за възстановяванe на суми са:


По банкова сметка. В случаите на банково плащане или плащане с кредитна карта, сумата се възстановява по същата сметка, по която е постъпило плащането. При плащане на куриера (с ППП или НП) сумата се възстановява по посочена от потребителя банкова сметка.

В брой на касите на Easy Pay. На възстановяване с Easy Pay подлежат плащания направени на куриера (с ППП или НП). При възстановяване на суми посредством системата на Easy Pay се прилагат удръжки за сметка на Потребителя съгласно тарифата по-долу.